loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 395 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

متن آهنگ بیقرار شهاب تیام

 Lyrics Music Bigharar Shahab Tiam

متن آهنگ بیقرار شهاب تیام

 

 ♫♫♫

اگه عاشقم باشی اگه پا پس نکشی
با تو دنیامو میسازم
دستامون تو دست هم تو میشی ماله خودم
من به داشتنت مینازم

 

تو همونی که هنوز نگرانم که یه روز
شب من بی تو سحر شه
تو که عشقی نفسی کاش به دادم برسی
تا که این فاصله سر شه

بی قراره دلم آروم نداره دلم
نمیدونه تازه این اوله کاره دلم
تو که میشناسی منه احساسی
نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم
بی قراره دلم آروم نداره دلم
نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم

 ♫♫♫

میشینم با دله تنگ تو خیالم گوش به زنگ تو سراغمو بگیری
با همین یه دلخوشی داری بیرون میکشی منو از این گوشه گیری
بگو وقت داری برام بگو دوست داری بیام
تا تموم لحظه هام باشی کنارم
دیگه بسه انتظار دلمو تنها نذار تو نباشی دیگه زندگی ندارم

بی قراره دلم آروم نداره دلم
نمیدونه تازه این اوله کاره دلم
تو که میشناسی منه احساسی
نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم
بی قراره دلم آروم نداره دلم
نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم

 ♫♫♫

میشینم با دله تنگ تو خیالم گوش به زنگ تو سراغمو بگیری
با همین یه دلخوشی داری بیرون میکشی منو از این گوشه گیری

بی قراره دلم آروم نداره دلم
نمیدونه تازه این اوله کاره دلم
تو که میشناسی منه احساسی
نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم
بی قراره دلم آروم نداره دلم
نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم

 آهنگ بیقرار شهاب تیام

Edit by : texahang

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,200
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,702
  • بازدید ماه : 1,702
  • بازدید سال : 29,795
  • بازدید کلی : 342,538