loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 84 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

متن آهنگ چنان عاشق بشم بارون بگیره امید جهان

Lyrics Music Chenan Ashegh Besham Baroon Begire Omid Jahan F.t Amin Gholami

متن آهنگ چنان عاشق بشم بارون بگیره امید جهان

 ♫♫♫

میخوام این دست سردم جون بگیره
چنان عاشق بشم بارون بگیره
میخوام مجنون بشم لیلی ببینه
که عشقم به دلش خیلی بشینه
میخوام دستاتو حس کنم تو دستام
خدا پایین بیاد بین نفسهام

 

این حس خوبو از چشمای تو دارم
عاشق میمونم وقتی هستی کنارم
دنیای خوبی تو چشماته عزیزم
باشی میمونم تویی تو همه چیزم

 ♫♫♫

دلم میخواد باتو آروم بگیره
که احساسم سرو سامون بگیره
بیا نازم نزن آتیش بجونم
که عشق تو شده ورد زبونم
پر از آتیشه گرمای وجودت
نرو آتیش میگیرم با نبودت
این حس خوبو از چشمای تو دارم
عاشق میمونم وقتی هستی کنارم
دنیای خوبی تو چشماته عزیزم
باشی میمونم تویی تو همه چیزم

 ♫♫♫

میخوام این دست سردم جون بگیره
چنان عاشق بشم بارون بگیره
میخوام مجنون بشم لیلی ببینه
که عشقم به دلش خیلی بشینه
میخوام دستاتو حس کنم تو دستام
خدا پایین بیاد بین نفسهام

این حس خوبو از چشمای تو دارم
عاشق میمونم وقتی هستی کنارم
دنیای خوبی تو چشماته عزیزم
باشی میمونم تویی تو همه چیزم

تکست آهنگ چنان عاشق بشم بارون بگیره امید جهان و امین غلامی

Edit by : texahang

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 373
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,181
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,683
  • بازدید ماه : 1,683
  • بازدید سال : 29,776
  • بازدید کلی : 342,519