loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 105 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

علی جهانیان آهنگ کافی شاپ

آهنگ جدید و بسیار زیبا از علی جهانیان به اسم کافی شاپ

+ متن آهنگ

علی جهانیان آهنگ کافی شاپ متن آهنگ جدید علی جهانیان بنام کافی شاپ

متن آهنگ جدید علی جهانیان بنام کافی شاپ

اینجا همون جایی که ما رو به هم دیگه رسوند
هوای خوبش همه وقت ما رو به اینجا می کشوند
اینجا همون جایی که ما رو به هم دیگه رسوند
هوای خوبش همه وقت ما رو به اینجا می کشوند
اینجا تموم لحظه هاش خاطره میسازه همش
این کافی شاپ پاتوق ماست انرژی می گیریم ازش
قهوه شب بود و گل تو این فضای بی نظیر
صدای موسیقی و ساز یه لحظه دستامو بگیر

وقتی دلم تنگ توئه میام می شینم سره جات
به یاد لحظه های خوب یه قهوه می گیرم برات
دنیا رو گشتیم منو تو اینجا شده پاتوق ما
فقط برای من و تو فقط برای خودمون
حتی تولد تو رو اینجا گرفتیم من و تو
محاله یادمون بره هرچی که گفتیم من و تو
حتی تولد تو رو اینجا گرفتیم من و تو
محاله یادمون بره هرچی که گفتیم من و تو

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,546
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,048
  • بازدید ماه : 2,048
  • بازدید سال : 30,141
  • بازدید کلی : 342,884