loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 77 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

متن آهنگ خیلی خوشحالم مرتضی اشرفی

Lyrics Music Kheyili Khoshhalam Morteza Ashrafi

Morteza Ashrafi - Kheyili Khoshhalam

♫♫♫

خیلی خوشحالم که تو رو دارم

دیوونتم و این شده کارم

بگو خوشحالی که من و داری

قول بده از من چشم بر نداری

♫♫♫

بی تو این دنیا واسه من کمه

تو رو خواستنت تنها حرفمه

رو تو حساسم منو باور کن

فقط نبودت نقطه ضعفمه

چقد آرومم چه آرامشی چی از این بهتر تو عاشقم شی

وقتی ناراحت میشی از دستم چقد با احساس من و میبخشی

خیلی خوشحالم که تو رو دارم دیوونتم و این شده کارم

بگو خوشحالی که من و داری قول بده از من چشم بر نداری

♫♫♫

نگو نه نگو نه که دلم میگیره

نگو نه که نفس کشیدن یادم میره

خیلی خوشحالم که تو رو دارم

دیوونتم و این شده کارم

بگو خوشحالی که من و داری

قول بده از من چشم بر نداری

خیلی خوشحالم که تو رو دارم دیوونتم و این شده کارم

بگو خوشحالی که من و داری قول بده از من چشم بر نداری

خیلی خوشحالم , خیلی خوشحالم

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 376
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,265
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,767
  • بازدید ماه : 1,767
  • بازدید سال : 29,860
  • بازدید کلی : 342,603