loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 81 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

متن آهنگ عشق پویا

Lyrics Music Eshgh Pouya

Pouya - Eshgh

♫♫♫

شدی عشقه منو جونه منو

این همه عاشق شدنو

قلبه منو عمر منو حرفایی که میزنمو

امشب قطعا قلبم برایه تو میزد

خیلی دوست دارم تنهات نمیذارم

با من باش عشقه من قلبمو باور کن

من تو رو میفهمم تو اینو باور کن

شدی عشقه منو جونه منو این همه عاشق شدنو

قلبه منو عمر منو حرفایی که میزنمو

♫♫♫

نرو بیقراره دلم آروم نداره دلم

تو رو میخوام قده دنیا تو عزیز دلم

نرو بیقراره دلم آروم نداره دلم

تو رو میخوام قده دنیا تو عزیز دلم

شدی عشقه منو جونه منو این همه عاشق شدنو

قلبه منو عمر منو حرفایی که میزنمو

♫♫♫

این همه عاشق شدنو

نرو بیقراره دلم آروم نداره دلم

تو رو میخوام قده دنیا تو عزیز دلم

شدی عشقه منو جونه منو

این همه عاشق شدنو

قلبه منو عمر منو حرفایی که میزنمو

امشب قطعا قلبم برایه تو میزد

خیلی دوست دارم تنهات نمیذارم

با من باش عشقه من قلبمو باور کن

من تو رو میفهمم تو اینو باور کن

امشب قطعا قلبم برایه تو میزد خیلی دوست دارم تنهات نمیذارم

با من باش عشقه من قلبمو باور کن من تو رو میفهمم تو اینو باور کن

شدی عشقه منو جونه منو این همه عاشق شدنو

قلبه منو عمر منو حرفایی که میزنمو

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 368
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,071
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,573
  • بازدید ماه : 1,573
  • بازدید سال : 29,666
  • بازدید کلی : 342,409