loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 97 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

متن آهنگ بن بست محمدرضا مشیری

 Lyrics Music Khiyanat Saeid Asayesh 

متن آهنگ بن بست محمدرضا مشیری

 

  ♫♫♫

نه به تو وابستم نه به تو دلبستم
فقط نمیدونم دل دیوونم چرا بهونتو میگیره
منی که مغرورم ایندفعه مجبورم
بگم بمون پیشم بی تو تنها میشم نرو
بی تو دلم می گیره

 

من اینو میدونم به تو نمیرسم
من اینو میدونم تو میری از دستم
با اینکه بن بسته ته این رابطه
اما هنوز دلم واست بی طاقته

  ♫♫♫

نه به تو وابستم نه به تو دلبستم
فقط نمیدونم دل دیوونم چرا بهونتو میگیره
نه با تو میمونم نه بی تو میتونم
وقتی که دلتنگم با خودم میجنگم
گاهی رو احساسم چشامو میبندم

من اینو میدونم به تو نمیرسم
من اینو میدونم تو میری از دستم
با اینکه بن بسته ته این رابطه
اما هنوز دلم واست بی

 آهنگ بن بست محمدرضا مشیری

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,318
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,820
  • بازدید ماه : 1,820
  • بازدید سال : 29,913
  • بازدید کلی : 342,656