loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 69 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

متن آهنگ دل به دلم بده مرتضی سرمدی

 Lyrics Music Del Be Delam Bedeh Morteza Sarmadi

متن آهنگ دل به دلم بده مرتضی سرمدی

  ♫♫♫

جون من دل بده دل بگه دل نکن
حرفی دیگه تو از جدا شدن نزن
عاشقتم بدون عشقمی راسته راست
میدونی میخوامت یه جوری خاصه خاص

 

جون من دل بده دل بگه دل نکن
حرفی دیگه تو از جدا شدن نزن
عاشقتم بدون عشقمی راسته راست
میدونی میخوامت یه جوری خاصه خاص

برگرد نگاه بکن پشت سرت منو
ببین هلاکتم یه وقت نگی برو
برگرد نگاه بکن پشت سرت منو
ببین هلاکتم یه وقت نگی برو

بیا تو دل بده دل به دلم بده
یه بار تو گوش به این حرف دلم بده
بیا تو دل بده دل به دلم بده

یه بار تو گوش به این حرف دلم بده

  ♫♫♫

جون من دل بده دل بگه دل نکن
حرفی دیگه تو از جدا شدن نزن
عاشقتم بدون عشقمی راسته راست
میدونی میخوامت یه جوری خاصه خاص

جون من دل بده دل بگه دل نکن
حرفی دیگه تو از جدا شدن نزن
عاشقتم بدون عشقمی راسته راست
میدونی میخوامت یه جوری خاصه خاص

برگرد نگاه بکن پشت سرت منو
ببین هلاکتم یه وقت نگی برو
برگرد نگاه بکن پشت سرت منو
ببین هلاکتم یه وقت نگی برو

بیا تو دل بده دل به دلم بده
یه بار تو گوش به این حرف دلم بده
بیا تو دل بده دل به دلم بده
یه بار تو گوش به این حرف دلم بده

ترانه سرا : علی سهرابی

 آهنگ دل به دلم بده مرتضی سرمدی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 373
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,175
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,677
  • بازدید ماه : 1,677
  • بازدید سال : 29,770
  • بازدید کلی : 342,513