loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 85 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

متن آهنگ قصه عرشیا

 Lyrics Music Ghese Arshia 

متن آهنگ قصه عرشیا

 

 ♫♫♫

رو شونم اشک چشات میباره چیکه چیکه
میشه کویر قلبم تو دستات تیکه تیکه
میگم برات یه قصه وقتی میخوای بخوابی
عطر نفسات میگه نه خوابی نه سرابی
نه خوابی نه سرابی

 

غم دلم زیاده خیلی دلم گرفته
انگار که غم اومده نشسته و نرفته
غم دلم زیاده خیلی دلم گرفته
انگار که غم اومده نشسته و نرفته
نشسته و نرفته

 ♫♫♫

برای درد دلام کو یار آشنایی
پس ای غریبه ی خوب بگو که تو کجایی
برای آرزوهام دیگه امید ندارم
نمیدونم چجوری باید دووم بیارم
باید دووم بیارم

غم دلم زیاده خیلی دلم گرفته
انگار که غم اومده نشسته و نرفته
غم دلم زیاده خیلی دلم گرفته
انگار که غم اومده نشسته و نرفته
نشسته و نرفته

 آهنگ قصه عرشیا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,231
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,733
  • بازدید ماه : 1,733
  • بازدید سال : 29,826
  • بازدید کلی : 342,569