loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 108 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

متن آهنگ رنگ سال یاسر داوودیان

 Lyrics Music Range Saal Yaser Davoudian

متن آهنگ رنگ سال یاسر داوودیان

 

  ♫♫♫

از اینکه پیشم اینجایی
ممنونم از تو ممنونم
هرجا باشم به وابستم
هرچی دارم از تو میدونم
نه از عشقم به تو کم میشه
نه کمتر میشه احساسم
تورو تا حدی دوست دارم
که روی عکساتم حساسم

 

رنگی که میپوشی رنگ سالم میشه
قصه ی ما دوتا حرف عالم میشه
خیلی حالم خوبه با تو بهتر میشه
بعد از این هر لحظم پیش تو سر میشه
رنگی که میپوشی رنگ سالم میشه
قصه ی ما دوتا حرف عالم میشه
خیلی حالم خوبه با تو بهتر میشه
بعد از این هر لحظم پیش تو سر میشه

  ♫♫♫

تا اون لحظه که تو بیداری
چشمامو رو هم نمیذارم
هرجا باشی دل من اونجاست
هر لحظه عشق تورو دارم

احساسی که توی چشماته
اینجا توی دل من جا شه
بعد از این همه چی باید
اونجوری که تو میگی باشه

رنگی که میپوشی رنگ سالم میشه
قصه ی ما دوتا حرف عالم میشه
خیلی حالم خوبه با تو بهتر میشه
بعد از این هر لحظم پیش تو سر میشه
رنگی که میپوشی رنگ سالم میشه
قصه ی ما دوتا حرف عالم میشه
خیلی حالم خوبه با تو بهتر میشه
بعد از این هر لحظم پیش تو سر میشه

ترانه سرا : مجید صالح

 آهنگ رنگ سال یاسر داوودیان

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,387
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,889
  • بازدید ماه : 1,889
  • بازدید سال : 29,982
  • بازدید کلی : 342,725