loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 167 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)

متن آهنگ شک نکن احسان حق شناس

Lyrics Music Shak Nakon Ehsan Haghshenas

Ehsan Haghshenas - Shak Nakon

♫♫♫

شک نکن کنارتم یه ذره از عشقم نمیشه کم

فکر نکن به اینکه من بخوام یه لحظه از تو دور بشم

بدون این و آدما حسودی میکنن به عشق ما

با من بمون با من بمون آخه پیدا نمیشه دیگه عینه ما

خیاله من ازت راحته عشقه تو شبیه یه عادته

هم عاشقه توام هم عاشقه این رابطه

خیاله من ازت راحته عشقه تو شبیه یه عادته

هم عاشقه توام هم عاشقه این رابطه

که با تو دارم , خیلی دوست دارم

خیلی دوست دارم خیلی دوست دارم

♫♫♫

مثله تو نمیتونم پیدا کنم تو این دنیا

حست و دوست دارم مثله خوابه مثله رویاست

روزام با فکرت آروم میشه تنها

تو بگو که جدایی خیلی دوره از ما

خیاله من ازت راحته عشقه تو شبیه یه عادته

هم عاشقه توام هم عاشقه این رابطه

خیاله من ازت راحته عشقه تو شبیه یه عادته

هم عاشقه توام هم عاشقه این رابطه

که با تو دارم , خیلی دوست دارم

خیلی دوست دارم خیلی دوست دارم

♫♫♫

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,658
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,160
  • بازدید ماه : 2,160
  • بازدید سال : 30,253
  • بازدید کلی : 342,996