loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 120 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

ر

متن آهنگ نزدیک من باش مانوها

 Lyrics Music Bigharar Shahab Tiam

متن آهنگ نزدیک من باش مانوها

 

 ♫♫♫

نزدیک من باش نزدیک من باش
وقتی که تو نزدیک منی انگار
دور میشن آروم فاصله هامون
از بین منو تو میره این دیوار
این تکرار

روزهای رفته دیگه گذشته
هیچ لحظه ای نیست توی گذشته
وقتی برای تنها شدن نیست
نزدیک من باش نزدیکتر از این

نزدیک من باش نزدیک من باش
وقتی که تو نزدیک منی انگار
دور میشن آروم دلتنگی هامون
از بین منو تو میره این دیوار
این تکرار

تکست آهنگ نزدیک من باش مانوها

Edit by : texahang

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 373
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,180
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,682
  • بازدید ماه : 1,682
  • بازدید سال : 29,775
  • بازدید کلی : 342,518