loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 76 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

متن آهنگ تویی مهربونم شهاب بخارایی

 Lyrics Music Mehraboonam Toei Shahab Bokharaei

متن آهنگ تویی مهربونم شهاب بخارایی

 ♫♫♫

تویی تو مهربونم
تویی مهربونم
میخوام برات بخونم
تویی مهربونم
بخونم از ته دل
همسفرت بمونم

 

هرکی میخواد عوض شه
تویی مهربونم
من که برات همونم
تویی مهربونم
تو واسه من عزیزی
من که برات میمونم

 ♫♫♫

با تو گلایه ای نیست
بی تو سرابه فردام
اگه نباشی اینجا
منم که خیلی تنهام
رویای آسمونی تو
مهمون این زمینی
من از دیار خاکی
تو آسمون نشینی

هرکی میخواد عوض شه
تویی مهربونم
من که واست همونم
تویی مهربونم
تو واسه من عزیزی
من که برات میمونم

 ♫♫♫

با تو گلایه ای نیست
بی تو سرابه فردام
اگه نباشی اینجا
منم که خیلی تنهام
رویای آسمونی تو
مهمون این زمینی
من از دیار خاکی

هرکی میخواد عوض شه
تویی مهربونم
من که واست همونم
تویی مهربونم
تو واسه من عزیزی
من که برات میمونم
تو آسمون نشینی

 آهنگ تویی مهربونم شهاب بخارایی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,224
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,726
  • بازدید ماه : 1,726
  • بازدید سال : 29,819
  • بازدید کلی : 342,562