loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 64 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)

متن آهنگ دلم میخواد با تو پوریا عبداللهی

Lyrics Music Delam Mikhad Ba To Pouria Abdollahi

Pouria Abdollahi - Delam Mikhad Ba To

♫♫♫

از روزی که این دل لبخندت و دیده

طعنه میزنه که عقلم از سرم پریده

از وقتی که راهم تو چشایه تو سد شد

تمومه عشق و عاشقی رو این دلم بلد شد

یه آهنگ قدیمی یه حسه عاشقونه

یه شاخه گل قرمز یه عطر دخترونه

یه مردی که تو تنهاییاشم یادت میمونه

یه صدایی که خستست ولی فقط واسه تو میخونه

دلم میخواد با تو بمونم و جات و بگم تو این دنیا به هیچکی نمیدم

دلم میخواد با تو گرمیه دستات و بگیرم و بگم شبیه تو ندیدم

دلم میخواد با تو بمونم و جات و

بگم تو این دنیا به هیچکی نمیدم

دلم میخواد با تو گرمیه دستات و

بگیرم و بگم شبیه تو ندیدم

♫♫♫

از وقتی نگام و به نگاه تو بستم

از اون شبی که دستات و گرفتم تویه دستم

اگه یه روز نباشی بدجوری میترسم

این قلب کوچیکم یه کاری میده دستم

یه آهنگ قدیمی یه حسه عاشقونه

یه شاخه گل قرمز یه عطر دخترونه

یه مردی که تو تنهاییاشم یادت میمونه

یه صدایی که خستست ولی فقط واسه تو میخونه

دلم میخواد با تو بمونم و جات و بگم تو این دنیا به هیچکی نمیدم

دلم میخواد با تو گرمیه دستات و بگیرم و بگم شبیه تو ندیدم

دلم میخواد با تو بمونم و جات و

بگم تو این دنیا به هیچکی نمیدم

دلم میخواد با تو گرمیه دستات و

بگیرم و بگم شبیه تو ندیدم

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 2,662
  • بازدید سال : 20,301
  • بازدید کلی : 333,044