loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 74 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

متن آهنگ شرط میبندم پدرام اخلاقی

Lyrics Music Shart Mibandam Pedram Akhlaghi

متن آهنگ شرط میبندم پدرام اخلاقی

 ♫♫♫

فک کنم این بخاطر عشقه که
دنیا به چشم من قشنگتر میاد
هرچقد از زندگی خسته باشم
با دیدن تو خستگیم در میام
فک کنم این بخاطر عشقه که
تو خوابمم اسم تورو میبرم
درسته که تو هم منو دوست داری
اما من از تو خیلی عاشقترم

 

شرط میبندم سر هرچی بگی
تو باشی شیرین میشه این زندگی
با نفسای تو نفس میکشم
به این میگن آخر وابستگی
شرط میبندم سر هرچی بگی

 ♫♫♫

شرط میبندم که یه کاری کنم
تموم زندگیت بشه فکر من
همیشه با هرکسی از من بگی
تو رویاهات آدما شکل من شن
شرط میبندم که یکاری کنم
خودت رو هم گاهی فراموش کنی
تویی که معروفی به لجبازیات
فقط به حرفای خودم گوش کنی

 ♫♫♫

شرط میبندم سر هرچی بگی
تو باشی شیرین میشه این زندگی
با نفسای تو نفس میکشم
به این میگن آخر وابستگی
شرط میبندم سر هرچی بگی

ترانه سرا : نرگس جعفری

تکست آهنگ شرط میبندم پدرام اخلاقی

Edit by : texahang

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 370
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,105
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,607
  • بازدید ماه : 1,607
  • بازدید سال : 29,700
  • بازدید کلی : 342,443