loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 83 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

متن آهنگ تشویش شهیاد

Lyrics Music Tashvish Shahyad 

متن آهنگ تشویش شهیاد

♫♫♫

گرفتار یه بغضم که منو یاد تو میندازه
همیشه با منه این بغض یجور بی حد و اندازه
گرفتار یه تشویشم از اینکه خیس شده چشمام
از اینکه هرجا که میرم تورو حس میکنم باهام
تورو حس میکنم باهام

 

نه تو خواستی نه این دنیا که دینامون یکی باشه
واسم سخته ببینم که تو آغوش کسی جاشه
یه حسی دائما” میگفت تو داری میری از دستم
چه کم طاقت شدم اون روز همش چشمامو میبستم
نگاه خستمو شاید نمیتونی که بشناسی
میبینی بین ما دیگه نه عشقی موند نه احساسی

♫♫♫

گرفتار یه بغضم که منو یاد تو میندازه
همیشه با منه این بغض یجور بی حد و اندازه
گرفتار یه تشویشم از اینکه خیس شده چشمام
از اینکه هرجا که میرم تورو حس میکنم باهام
تورو حس میکنم باهام

نه تو خواستی نه این دنیا که دینامون یکی باشه
واسم سخته ببینم که تو آغوش کسی جاشه
یه حسی دائما” میگفت تو داری میری از دستم
چه کم طاقت شدم اون روز همش چشمامو میبستم
نگاه خستمو شاید نمیتونی که بشناسی
میبینی بین ما دیگه نه عشقی موند نه احساسی

ترانه سرا : امین رهسپار

تکست آهنگ تشویش شهیاد

Edit by : texahang

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 389
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,460
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,962
  • بازدید ماه : 1,962
  • بازدید سال : 30,055
  • بازدید کلی : 342,798