loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 62 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

متن آهنگ عاشق شدم احسان حق شناس و میلاد نودست

Lyrics Music Khodaya Ashegh Shodam Ehsan Haghshenas F.t Milad Nodast

متن آهنگ عاشق شدم احسان حق شناس و میلاد نودست

♫♫♫

عاشق شدم دوباره داره بارون میباره
صدای پاهات میاد دلم آروم نداره
ما حالمون چه خوبه زندگی با ما خوبه
ما مال هم میمونیم جدایی از ما دوره
جدایی از ما دوره

 

بارون داره میباره هوا چه بوی داره
شبم که پُر ستاره دریا چه شوری داره
خدا خدا میکنم تورو صدا میکنم
که پیش من نشستی به من فقط دلبستی
بارون داره میباره هوا چه بوی داره
شبم که پُر ستاره دریا چه شوری داره
خدا خدا میکنم تورو صدا میکنم
که پیش من نشستی به من فقط دلبستی

♫♫♫

بارون داره میباره هوا چه بوی داره
شبم که پُر ستاره دریا چه شوری داره
خدا خدا میکنم تورو صدا میکنم
که پیش من نشستی به من فقط دلبستی

تکست آهنگ  عاشق شدم احسان حق شناس و میلاد نودست

Edit by : texahang

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,582
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,084
  • بازدید ماه : 2,084
  • بازدید سال : 30,177
  • بازدید کلی : 342,920