loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 119 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

متن آهنگ منو نبخش افشین آذری

متن آهنگ جدید افشین آذری به نام منو نبخش

Text Music Afshin Azari – Mano Nabakhsh

متن آهنگ منو نبخش افشین آذری

 

متن آهنگ افشین آذری منو نبخش

اگه یه بار دیگه ناراحتت کردم و رفتم منو نبخش

اگه یه بار دیگه من به تو بد کردم و رفتم منو نبخش

منو نبخش اگه یه لحظه هم تنهات بذارم

منو نبخش اگه یه لحظه واسه تو کم بذارم

نبخش نبخش نبخش

بیا این منو این غرور من

بزن و بشکن و تلافی بکن

بیا این منو و این دل عاشقم

هرکاری دوست داری باهاش بکن

فقط جون هرکی که دوسش داری

این دفعه پشتمو خالی نکن

اگه یه بار دیگه بدون تو نفس کشیدم منو نبخش

اگه یه بار دیگه از عشقمون پا پس کشیدم منو نبخش

منو نبخش اگه بازم دل تو رو شکستم

منو نبخش اگه این دفعه به تو دلنبستم

نبخش نبخش نبخش

بیا این منو این غرور من

بزن و بشکن و تلافی بکن

بیا این منو و این دل عاشقم

هرکاری دوست داری باهاش بکن

فقط جون هرکی که دوسش داری

این دفعه پشتمو خالی نکن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,204
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,706
  • بازدید ماه : 1,706
  • بازدید سال : 29,799
  • بازدید کلی : 342,542