loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 86 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

متن آهنگ بی تو میمیرم حمید طالب زاده

Lyrics Music Bi To Mimiram Hamid Talebzadeh

متن آهنگ بی تو میمیرم حمید طالب زاده

 

 

♫♫♫

چشمات قلب منو به آتیش می کشونه
لب هات داغ ِ منو با گرماش میسوزونه
اندازه ی عشق منو هیچکسی نیست که بدونه
من همیشه تو زندگیم تو رو خواستم عاشقونه

 

کشتی با چشمات تو منو دوست دارم عاشق شدنو
بی تو میمیرم
بی تو میمیرم
شعله به قلبم بزنو دوست دارم آتیش زدنو
بی تو میمیرم
بی تو میمیرم

♫♫♫

چقدر با تو حالم خوبه
بی تو قلبم چه آشوبه
دل ِ من با خیال تو
داره هر لحظه می کوبه

کشتی با چشمات تو منو دوست دارم عاشق شدنو
بی تو میمیرم
بی تو میمیرم
شعله به قلبم بزنو دوست دارم آتیش زدنو
بی تو میمیرم
بی تو میمیرم

♫♫♫

چقدر با تو حالم خوبه
بی تو قلبم چه آشوبه
دل ِ من با خیال تو
داره هر لحظه می کوبه

کشتی با چشمات تو منو دوست دارم عاشق شدنو
بی تو میمیرم
بی تو میمیرم
شعله به قلبم بزنو دوست دارم آتیش زدنو
بی تو میمیرم
بی تو میمیرم

 بی تو میمیرم حمید طالب زاده

Edit by : texahang

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,540
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,042
  • بازدید ماه : 2,042
  • بازدید سال : 30,135
  • بازدید کلی : 342,878