loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 75 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

علیرضا روزگار آهنگ تبریک

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علیرضا روزگار آهنگ تبریک پیشنهاد میکنم حتماً دانلود کنید

+ متن آهنگ

علیرضا روزگار آهنگ تبریک

 

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار تبریک

واسه حضور تو تو خاطراتم به خودم هی دارم تبریک میگم
واسه این همه آرامش محضت که کنارمی یا نزدیک میگم
واسه لحظه به لحظه که کنارم نشستیو منو تشویق کردی
به تمومه همون چیزی که دارم تمومه خوبیم و تصدیق کردی
تبریک میگم به خودم که نزدیکه منیو همش تویه هوامی
گرمایه دستایه تو آرامش میده به منو ممنون که باهامی
به تو دلمو چشمو بستم چون میدونم همیشه پابه پامی
تبریک میگم به خودم که نزدیکه منیو همش تویه هوامی
گرمایه دستایه تو آرامش میده به منو ممنون که باهامی
به تو دلمو چشمو بستم چون میدونم همیشه پابه پامی

 

من به چشمات قسم خوردم پایه حرفم میمونم بات
تو همه دنیای منیو تا ته دنیا میام پا به پات
من به چشمات قسم خوردم پایه حرفم میمونم بات
تو همه دنیای منیو تا ته دنیا میام پا به پات
تبریک میگم به خودم که نزدیکه منیو همش تویه هوامی
گرمایه دستایه تو آرامش میده به منو ممنون که باهامی
به تو دلمو چشمو بستم چون میدونم همیشه پابه پامی
تبریک میگم به خودم که نزدیک منیو همش تویه هوامی
گرمایه دستایه تو آرامش میده به منو ممنون که باهامی
به تو دلمو چشمو بستم چون میدونم همیشه پابه پامی

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 376
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,263
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,765
  • بازدید ماه : 1,765
  • بازدید سال : 29,858
  • بازدید کلی : 342,601