loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 114 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

http://dl.smusic.ir/Hasan%20Shamaeizadeh%20-%20Tasmim.jpg

دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام تصمیم با دو کیفیت 320 * 128

Download New Song By Hassan Shamaizadeh Called Tasmim

متن آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام تصمیم در ادامه مطلب قرار گرفت

دانلود موزیک حسن شماعی زاده به نام تصمیم با لینک مستقیم از اس موزیک

بنا به دستور کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه لینک های دانلود حذف گردید

 

بنا به دستور کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه لینک های دانلود حذف گردید

امتیاز خواننده از 10 / 8 میباشد

امتیاز موزیک از 10 / 8 میباشد

امتیاز تنظیم از 10 / 8 میباشد

امتیاز ترانه از 10 / 8 میباشد

مجموع امتیاز کل این آهنگ از 10 / 8 میباشد

متن آهنگ حسن شماعی زاده به نام تصمیم

تصمیمت و بگیر وقت گلایه نیست

همسایتم ببین همسایه سایه نیست

تصمیمت و بگیر میفهممت تو رو

یا با خودم بمون یا بی خبر برو

فکر و خیال من سر سختی تو نیست

چیزی مهم تر از خوشبختی تو نیست

دل دل نکن بگو تصمیم تو به من

این حرف آخر و اول به من بزن

حالا بگو به من حالا که وقتشه

شاید برای ما چیزی عوض بشه

ما روزگارمون بی هم پر از غمه

دنیای ما هنوز هم اندازه همه

تصمیمت و بگیر میفهممت تو رو

یا با خودم بمون یا بی خبر برو

ما قلب دنیای همیم

دنیای زیبای همیم

امروز و فردای همیم

یک لحظه خوابت ببره

میبینی رویای همیم

ما خیس اشک های همیم

آغاز حرفای همیم

پایان دردای همیم

با لمس پروانه شد

محتاج دستای همیم

******************************

دانلود آهنگ حسن شماعی زاده به نام تصمیم

******************************

فکر و خیال من سر سختی تو نیست

چیزی مهم تر از خوشبختی تو نیست

دل دل نکن بگو تصمیم تو به من

این حرف آخر و اول به من بزن

وقتی که جون مون بستست به جون هم

یک لحظه هم نخواه ما رو بدون هم

ما رو هدر نده اینجای این مسیر

وقت گلایه نیست تصمیمت و بگیر

تصمیمت و بگیر میفهممت تو رو

یا با خودم بمون یا بی خبر برو

ما قلب دنیای همیم

دنیای زیبای همیم

امروز و فردای همیم

یک لحظه خوابت ببره

میبینی رویای همیم

ما خیس اشک های همیم

آغاز حرفای همیم

پایان دردای همیم

با لمس پروانه شد

محتاج دستای همیم

تمام متن آهنگ نزد اس موزیک محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری بدون درج منبع ممنوع میباشد.

منبع: موزیک باران

بنا به دستور کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه لینک های دانلود حذف گردی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 389
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,464
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,966
  • بازدید ماه : 1,966
  • بازدید سال : 30,059
  • بازدید کلی : 342,802