loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 140 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

متن آهنگ فصل تازه عماد

 Lyrics Music Fasle Tazeh Emad

متن آهنگ فصل تازه عماد

 

  ♫♫♫

امسالمو با تو شروع میکنم
این بهترین روزای زندگیمه
تو این بهاری که کنارم هستی
قشنگ ترین ساعته عاشقیمه
این چندمین سالیه که تو هستی
این زندگی با تو پُر از اُمیده
هر چی به جز خیال آروم تو
از تو خیال ذهن من پریده

 

سفره ی هفت سینو برات میچینم
امسالمو با تو شروع میکنم
یه باری دیگه هم دارم کنارت
تو فصل تازگی طلوع میکنم
سفره ی هفت سینو برات میچینم
امسالمو با تو شروع میکنم
یه باری دیگه هم دارم کنارت
تو فصل تازگی طلوع میکنم

   ♫♫♫

تو این بهار زندگیم پیشمی
با بودنت هوای من تازه شد
هیچ چیزی تو دنیا برام کنارت
قشنگ تر از بهار اینجا نشد
این لحظه ها تو خاطرم میمونه
با تو تمومه لحظه هام بهاره
مثل تو توو دنیا فقط یکی هست
ستاره تم آسمونا نداره

سفره ی هفت سینو برات میچینم
امسالمو با تو شروع میکنم
یه باری دیگه هم دارم کنارت
تو فصل تازگی طلوع میکنم
سفره ی هفت سینو برات میچینم
امسالمو با تو شروع میکنم
یه باری دیگه هم دارم کنارت
تو فصل تازگی طلوع میکنم

ترانه سرا : نسترن رضایی

 آهنگ فصل تازه عماد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 376
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,251
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,753
  • بازدید ماه : 1,753
  • بازدید سال : 29,846
  • بازدید کلی : 342,589