loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 72 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (1)

متن آهنگ هوای سرد زمستون حسن رضائیان

 

ترانه و شعر آهنگ هوای سرد زمستون حسن رضائیان
کنارم نشینو چشامو ببینو ببین دلم هواتو کرده بود
همین که تو هستی همیشه یه دستی میگیره دست خالیمو چه زود
باوره سازشم این همه خواهشم کنارم بمونو با من باش
باش تا همیشه شادی بباره بی تو دلم غصه داره
باش تا همیشه شادی بباره بی تو دلم غصه داره
هوایه سرد زمستون زیره این نم نم بارون کاشکی بازم ببخشیمو برگردم تو دلت آسون
هوایه سرد زمستون زیره این نم نم بارون
کاشکی بازم ببخشیمو برگردم تو دلت آسون

بمون مهربونم تو آروم جونم عذابه رفتنت برای من
میمیرم نباشی نباید جدا شی ازم این عشقه کهنه رو نکن
قهر تو حقمه من دیگه بسمه پشیمونمو میدونم
یادش نمیره این قلب خسته ام عهدی رو که با تو بسته ام
یادش نمیره این قلب خسته ام عهدی رو که با تو بسته ام
هوایه سرد زمستون زیره این نم نم بارون
کاشکی بازم ببخشیمو برگردم تو دلت آسون
هوایه سرد زمستون زیره این نم نم بارون
کاشکی بازم ببخشیمو برگردم تو دلت آسون

**

دانلود آهنگ جدید حسن رضائیان هوای سرد زمستون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,248
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,750
  • بازدید ماه : 1,750
  • بازدید سال : 29,843
  • بازدید کلی : 342,586