loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 116 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

متن آهنگ ترجیح میدم محسن امیری

 

ترانه و شعر آهنگ ترجیح میدم محسن امیری
فرارو به قرار ترجیح میدم دیگه چشمایه تو واسم مهم نیست
به تب راضی ترم تا دست سردت واسه من عشقو احساسم مهم نیست
تو از هر جا که رد شی من نمیخوام تا مدتها از اون جاها رد شم
میخوام این فاصله بیشتر بشه تا من اونجوری که باید با تو بد شم
تو عشقت با نگاهت خواستنی بود ولی دنیا تاریکو سیاهه
به احساسه منم مومن نباشو همینجا صبر کن آخره راهه
همینجا صبر کن آخره راهه

تو عشقت با نگاهت خواستنی بود
ولی دنیا تاریکو سیاهه
به احساسه منم مومن نباشو
همینجا صبر کن آخره راهه
همینجا صبر کن آخره راهه
فرارو به قرار ترجیح میدم دیگه چشمایه تو واسم مهم نیست
به تب راضی ترم تا دست سردت واسه من عشقو احساسم مهم نیست
تو از هر جا که رد شی من نمیخوام تا مدتها از اون جاها رد شم
میخوام این فاصله بیشتر بشه تا من اونجوری که باید با تو بد شم
تو عشقت با نگاهت خواستنی بود ولی دنیا تاریکو سیاهه
به احساسه منم مومن نباشو همینجا صبر کن آخره راهه
همینجا صبر کن آخره راهه

**

دانلود آهنگ جدید محسن امیری ترجیح میدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 373
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,192
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,694
  • بازدید ماه : 1,694
  • بازدید سال : 29,787
  • بازدید کلی : 342,530