loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 83 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید و زیبای مجتبی شاه علی به نام دل من

ترانه : علی استیری – آهنگساز : مجتبی شاه علی – تنظیم : سعید سام

 

Mojtaba Shah Ali - Dele Man

متن آهنگ دل من مجتبی شاه علی

 

دل من غصه نخور با اینکه خیلی غم دیدی

اگه توی عاشقی این همه سختی کشیدی

دل من غصه نخور برای این سوزوندنا

واسه بی وفایی و شکستن و نموندنا

دل من سختی دیگه تموم شده برای تو

حالا عطر عاشقی پیچیده تو هوای تو

تو باید آروم باشی که عاشقی حق توئه

کسی اومد که حالا جون میزاره به پای تو

 

مجتبی شاه علی – دل من

دل من غصه نخور خودم کنارتم هنوز

نمیزارم که دیگه تنها بمونی تو یروز

حالا عشق تو زندگیت با همه وجود اومد

عشقی که لایق مهربونی تو بود اومد

دل من سختی دیگه تموم شده برای تو

حالا عطر عاشقی پیچیده تو هوای تو

تو باید آروم باشی که عاشقی حق توئه

کسی اومد که حالا جون میزاره به پای تو

مجتبی شاه علی – دل من

دل من غصه نخور خودم کنارتم هنوز

نمیزارم که دیگه تنها بمونی تو یروز

حالا عشق تو زندگیت با همه وجود اومد

عشقی که لایق مهربونی تو بود اومد

دل من سختی دیگه تموم شده برای تو

حالا عطر عاشقی پیچیده تو هوای تو

تو باید آروم باشی که عاشقی حق توئه

کسی اومد که ح

download131142

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,559
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,061
  • بازدید ماه : 2,061
  • بازدید سال : 30,154
  • بازدید کلی : 342,897