loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 103 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید اویس سیاح خواب میبینم
آهنگ جدید اویس سیاح خواب میبینم با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Oveys Sayyah Khab Mibinam
ترانه : محمد ابراهیمی | آهنگ . تنظیم . میکس و مسترینگ : شهاب اکبری

دانلود آهنگ جدید اویس سیاح خواب میبینم

 

متن آهنگ جدید اویس سیاح خواب میبینم

با گریه دنیامو رو آب میبینم

وقتی تورو تنها تو خواب میبینم بازم دوست دارم

میخواستی دستامو دست تو نسپارم

یخ کرده دستامو بدجوری تب دارم

بازم دوست دارم , دوست دارم دوست دارم دوست دارم

موندن تو این دنیا دیگه نمی ارزه موهام برفی شد دستام میلرزه

کم میشم از دنیا اما خیالت جمع با اینکه اینروزا یه آدم دیگم

بازم دوست دارم , دوست دارم دوست دارم دوست دارم

شعر آهنگ جدید اویس سیاح خواب میبینم

با تو سفر خوبه تنها نمیتونم ساکم رو میبندم ساکت نمیمونم

بیداری کابوسه دلتنگمو بی تو با گریه میخوابم تا میپرم از خواب میگم دوست دارم

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

با گریه دنیامو رو آب میبینم وقتی تورو تنها تو خواب میبینم بازم دوست دارم

میخواستی دستامو دست تو نسپارم یخ کرده دستامو بدجوری تب دارم

بازم دوست دارم , دوست دارم دوست دارم دوست دارم

موندن تو این دنیا دیگه نمی ارزه موهام برفی شد دستام میلرزه

کم میشم از دنیا اما خیالت جمع با اینکه اینروزا یه آدم دیگم

بازم دوست دارم , دوست دارم دوست دارم دوست دارم










آهنگ با کیفیت 320 آهنگ با کیفیت 128

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 28,362
  • بازدید کلی : 341,105