loading...
دوسیب موزیک
aref بازدید : 128 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

متن آهنگ هم آغوش پیروز

 Lyrics Music Ham Aghoosh Pyruz

متن آهنگ هم آغوش پیروز

 

 ♫♫♫

تو آغوشم به آرومی چقدر آسوده خوابیدی
تبسم روی لب هاته گمونم خواب منو دیدی
یه وقتایی که از تشویش پُر از کابوس مسمومم
توی گرمای آغوشت منم مثل تو آرومم

 

خیالم راحته وقتی منم دعوت به رویاتم
همینکه خواب میبینی تو شهر قصه همپاتم
میونه حلقه ی دستات من از دلواپسی دورم
تو حوض چشمه ی چشمات غم چشمامو میشورم

هم آغوشم ، هم آغوشم
من از هر جرعه ی لب هات شراب ناب مینوشم
هم آغوشم ، هم آغوشم
من از هر جرعه ی لب هات شراب ناب مینوشم

 ♫♫♫

یه حس ناب قلبم رو به قلبت کرده زنجیرم
کمند آرزوهامه نباشه زود میمیرم
اگه از حس یک رویا حضورت بوده تعبیرم
دلم آرومه هستی و چه زیبا بوده تقدیرم

هم آغوشم ، هم آغوشم
من از هر جرعه ی لب هات شراب ناب مینوشم
هم آغوشم ، هم آغوشم
من از هر جرعه ی لب هات شراب ناب مینوشم
من از هر جرعه ی لب هات شراب ناب مینوشم
من از هر جرعه ی لب هات شراب ناب مینوشم

ترانه سرا : مجید آزاد نیا

 آهنگ هم آغوش پیروز

Edit by : texahang

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 697
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 1,316
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,818
  • بازدید ماه : 1,818
  • بازدید سال : 29,911
  • بازدید کلی : 342,654